15 Eylül 2007 Cumartesi

300 Spartalı (300)

Yönetmen:Zack Snyder
Oyuncular:Gerard Butler(King Leonidas),Lena Headey(Queen Gorgo),Dominic West(Theron),David Wenham(Dilios),Vincent Regan(Captain)..
Fragmanını izlediğimde mutlaka gitmeliyim dediğim bir filmdi 300 Spartalı.Ben de vizyona girdiği gün büyük bir heyecanla gittim bu filme.Beğendim fakat sanki fragmanı filmden daha güzelmiş gibi geldi bana.Savaş sahneleri açısından bu güne kadar izlediğim en başarılı film diyeblirim.Hatta bu bakımdan Gladyatör ve Truva' a üstünlük kuruyor.Ayrıca çizgi roman uyarlaması olduğu için bazı gerçek dışı yaratıklar ve hareketler görmeniz de mümkün.Ben filmin konusu açısından çok tatmin olmadım ama çevremde tatmin olan arkadaşım epey var.Konu hakkında fragmaı izlediyseniz az çok bilginiz vardır.Zaten filmde daha fazlası verilmiyor.300 tane işinin ehli Spartalı,milyonlarca Persliğe kafa tutuyor.Olay bu yani..Bi de sinemada afişi görünce +18 ibaresi dikketimi çekmişti.Heralde çok kan döküldüğündendir dedim kendi kendime.Hakkatten çok kan dökülüyor ama +18'i destekleyen başka şeyler oluyor filmde.O kısımlar bana gereksiz ve saçma geldi.Gerçi çizgi romanda neyse o diye kendimi avuttum.Sonuç olarak görsel şölen açısından filmi sinemadan başka bir yerde izlemenizi önermem..

1 yorum:

Sağlıkaraştırması dedi ki...

<a href="http://fragmanizlettir.blogspot.com/2012/07/isler-gucler-trailer.html>İşler Güçler Trailer</a>